
Pod motom ‘Pozitivnim promjenama mijenjamo svijet na bolje’ bio&bio trgovine obilježavaju 16 godina rada unutar posebnog cjelovitog koncepta tvrtke Biovega
Od početka ustrajno posvećeni poslovanju u segmentu certificiranih ekoloških proizvoda, bio&bio svoju posebitost duguje sinergijskom djelovanju svih elemenata neformalne Biovega grupe koju čine Zrno eko imanje, Zrno bio bistro, nakladnička kuća Planetopija te Makronova, ustanova za obrazovanje odraslih.
Filozofija življenja pretočena u poslovanje
Istraživanja pokazuju kako prosječan čovjek svakodnevno donese oko dvjesto odluka vezanih za hranu! Dvjesto je to prilika da učinimo pozitivne pomake, poručuju iz bio&bio. Što jedemo utječe na naše zdravlje, na naše bližnje te na okoliš. Svaki put kad idemo u kupnju, kad biramo hranu koju jedemo, dajemo svoj glas za svijet u kakvom želimo živjeti.
“Volimo bio&bio zamišljati kao akupunkturne točke, koje gdje god se pojave, donose dobro, donose pozitivne promjene: u Zagrebu, Dubrovniku, Rijeci, Splitu…”, izjavila je vlasnica trgovina Jadranka Boban Pejić. “Našim najvećim uspjehom smatram to što i dalje vjerujemo da se vrijedi truditi i što ustrajemo u kontroli kvalitete. Vjerujemo da je bavljenje organskim proizvodima cjelovita filozofija življenja koja ima ekološke, ekonomske i etičke komponente i beskompromisno smo joj posvećeni.”
Jedan od začetnika ideje bio&bio trgovina, zaslužan i za naziv te idejno rješenje logotipa je Zlatko Pejić, razvojni direktor Biovege. “Naziv bio&bio ima svoju malu filozofsku konotaciju: sugerira jedinstvo suprotnosti, s jedne strane životinjski svijet kojem pripada i čovjek, i simbolizira ga narančasta boja u logotipu. S druge je strane biljni svijet, sa zelenom bojom u logotipu. Oni zajedno čine ukupni organski svijet i na „asfaltu“ se susreću u našim trgovinama, što je grafički prikazano znakom ‘&’ u sivoj boji”, pojasnio je Pejić.
Pokretači zelenih trendova
bio&bio redovito predstavlja novitete i trendove u području održivih stilova življenja, a zvijezda na rođendanskoj proslavi bio je Britanac Gaz Oakley, jedan od najpopularnijih veganskih chefova u svijetu, zvijezda Instagrama i Youtubea, koji svojim primjerom mnoge inspirira da se okrenu održivijim i zdravijim trendovima prehrane.
Autor je kuharice „Vegan 100 posto“, koju je u nas objavila Planetopija.
„Oduševljen sam interesom koji moj rad izaziva u Hrvatskoj i presretan što je Planetopija prevela i objavila moju knjigu. Prvi sam put ovdje, posjetio sam Zrno eko imanje i jeo nevjerojatno ukusna veganska jela u Zrno bio biostrou. Kad sam ušao u bio&bio trgovine, poželio sam imati jednu takvu u blizini svog doma. Nažalost, to ne postoji. Možda da razmislite o otvaranju trgovine u Londonu?“, našalio se Gaz Oakley dok je gostima pripremao jedno od veganskih jela iz svoje kuharice. „Planet na kojem živimo nas treba sad više nego ikada. Svi mi možemo učiniti male promjene u svom životnom stilu i činiti pozitivan utjecaj. Naša prehrana, potrošačke navike, način na koji putujemo, koristimo vodu ili brinemo o otpadu – sve su to stvari koje jednostavno možemo promijeniti na bolje. Budućim generacijama dugujemo ove promjene“, istaknuo je Oakley na rođendanskom eventu bio&bio trgovina.