bio&bio trgovine medijima i javnosti su predstavile novu ekskluzivnu ponudu bio&bio cafea. Nove slastice eko imanja Zrno prva su potpuna linija certificiranih ekoloških i veganskih slastica na našem tržištu, a nalaze se ekskluzivno u zagrebačkim bio&bio cafeima u Radničkoj 49 i Oktogonu.
Slastice su izrađene ručno, u malim serijama na Zrno eko imanju, a kreator ove linije je Zlatko Pejić, vlasnik Zrno eko imanja te poznati inovator posebnog besvasnog kruha koji je predstavio prije pet godina. I u stvaranju ovih proizvoda poštivani su posebni kriteriji: odabir ekoloških cjelovitih namirnica, nekorištenja aditiva i aluminijskog praška za pecivo koji su dokazano štetni za zdravlje, kolači su veganski tako da ne sadrže jaja i kravlje mlijeko, u zamijesu se koristi izvorska voda s imanja, proizvodi nemaju u sebi rafinirani šećer i ulje… Važan kriterij pri stvaranju, kako ističe Pejić, jest i da osim što su zdravi ovi kolači budu ukusni te vizualno jednostavni. Istaknuo je i važnu ekološku komponentu: “Mi svojim odabirima činimo utjecaj na vlastito zdravlje, ali i na zdravlje Planeta. Proizvodnja ovih kolača ima oko 2,5 puta manji ekološki otisak nego li proizvodnja konvencionalnih kolača. Naravno da mi ovime nećemo riješiti globalni problem stanja okoliša, ali možemo biti dio trenda i poticati druge da se uključe te kao potrošači zahtijevait više ovakvih proizvoda”.
U ponudi je šest grupa proizvoda: muffini, cookies, brownies, tarts, scones i krenzli a spravljeni su od biranih organskih sastojaka po originalnim veganskim recepturama. Zaslađeni su nerafiniranim šećerom i sirupom od agave, a varijante s pirovim brašnom obradovat će one koji u prehrani izbjegavaju pšenicu. Ove će slastice obogatiti ponudu bio&bio cafea i odlično se uklopiti uz biranu organsku fair trade kavu, koju spravljaju trenirani baristi te veliki izbor smoothieja spravljenih od ekoloških namirnica i premium superfooda. bio&bio cafe je prvu ekološku ponudu za van na našem tržištu predstavio krajem 2015. godine, a interes kupaca i daljnji razvoj pokazuju kako ima prostora za rast i proširenje ponude.