Biovega od 1995. godine razvija svoj maloprodajni sektor s ekspertizom u području marketinga i prodaje certificiranih organskih proizvoda.
Na temelju bogatog iskustva, Biovega je standizirala svoje poslovne aktivnosti i zainteresiranim partnerima ponudila mogućnost otvaranja specijaliziranih trgovina te je od početka imala jednu manju oglednu trgovinu.
Kako je s godinama postala prepoznata kao distributer vodećih europskih i svjetskih certificiranih brandova, 2003. godine odlučili smo stvoriti vlastiti maloprodajni brand: bio&bio trgovine.
bio&bio je domaći poslovni koncept koji je razvijen isključivo od strane naših stručnjaka za tržište ekoloških proizvoda predvođeni vizijom Jadranke Boban Pejić i Zlatka Pejića. Prve su trgovine na našem tržištu koje su napravile odlučan i jasan pomak u ponudi isključivo proizvoda s eko certifikatom.
Kroz razvoj bio&bio branda želimo prenijeti i naše autentične poruke i stavove da je zdrav odabir važan jer istim utječemo i na vlastito zdravlje, ali i na puno šire razmjere koji se dotiču globalnih ekoloških pitanja.
Trgovine nude gotovo 4500 ekoproizvoda u kategorijama hrane, dodataka prehrani, prirodne kozmetike, proizvoda za kućanstvo te literature iz područja prirodnih stilova življenja.
Trenutno je u Hrvatskoj 16 bio&bio trgovina: osam u Zagrebu, tri u Splitu te po jedna u Rijeci, Osijeku, Puli, Varaždinu i Dubrovniku.
2009. godine lanac bio&bio trgovina dobio je naslov Superbrand te je prepoznat kao jedan od vodećih hrvatskih brandova.
2011. i 2014. kvaliteta branda je potvrđena još jednim prestižnim priznanjem – Best Buy Award, koje bio&bio prepoznaje kao lidera u kategoriji ekoloških proizvoda.